Gil Solla

Área de Enxeñaría Telemática

alberto.gil@uvigo.es

Breve CV

Alberto Gil Solla é Enxeñeiro de Telecomunicación (1991) e Doutor Enxeñeiro de Telecomunicación (2000) pola Universidade de Vigo. Actualmente é Catedrático de Universidade na Universidade de Vigo, impartindo a súa docencia no Grao en Enxeñería de Tecnoloxías de Telecomunicación. No aspecto investigador forma parte do grupo Servizos para a Sociedade da Información, pertencente ao Departamento de Enxeñería Telemática da Universidade de Vigo. Actualmente as liñas de investigación nas que mostra maior interese enmárcanse no ámbito dos sistemas intelixentes para a personalización de aplicacións e a recomendación automática de contidos, empregando razoamento e inferencia semántica baseada no modelado de dominio e usuarios, utilizando ontologías, información extraída de redes sociais, e técnicas de Procesado de Linguaxe Natural (NLP), fundamentalmente baseadas nas redes neuronais dos modelos de atención.