Fernández Vilas

Área de Enxeñaría Telemática

avilas@det.uvigo.es

Breve CV

Ana Fernández Vilas é Doutor Enxeñeiro de Telecomunicación (2002) pola Universidade de Vigo e Profesora Titular de Universidade da área de Enxeñería Telemática da Universidade de Vigo (desde 2003), impartindo docencia no Grao de Tecnoloxías das Telecomunicación, Máster de Enxeñería de Telecomunicación e Máster Interuniversitario en Ciberseguridade. Así mesmo forma parte do Programa DOCTIC da Escola Internacional de Doutoramento da Universidade de Vigo, dirixindo ata o momento 6 tese doutoral e titorizando actualmente 8 traballos en curso. Ana Fernández Vilas desenvolve a súa investigación no centro de investigación da Universidade de Vigo AltantTIC, sendo co-líder do grupo de investigación Information & Computing Lab. Actualmente as súas actividade investigadora focalízase na aplicación de técnicas de análises de datos e aprendizaxe máquina á minería de datos e provisión de intelixencia social en distintos ámbitos de aplicación. Ao longo da súa carreira investigadora ha participado en 10 proxectos internacionais e ao redor de 20 proxectos nacionais en convocatorias competitivas; difundindo os seus resultados en ao redor de 40 revistas indexadas e 100 comunicacións a congresos. Á vez, participou no fomento da transferencia tecnolóxica baixo mais de 10 contratos de investigación con entidades privadas. Actualmente, é Avaliadora da ANEP e forma parte do Panel de Expertos do SEPIE.