Mikic Fonte

Profesor/a titular de universidade

mikic@det.uvigo.es

Teño o título de Enxeñeiro de telecomunicación na especialidade de Telemática desde o ano 2001, así como o título de Doutor enxeñeiro de telecomunicación desde o ano 2010; ambos pola Universidade de Vigo. Desde xuño do 2001 ata setembro de 2022 ocupei diferentes postos de profesor no Departamento de Enxeñería Telemática da Escola de Enxeñería de Telecomunicación de Vigo (profesor invitado, profesor asociado, profesor axudante, profesor contratado doutor interino a tempo completo, e profesor contratado doutor). A partir de setembro de 2022 ocupo o posto de profesor titular de universidade na mesma escola. Formo parte de atlanTTic, o centro de investigación en Tecnoloxías de Telecomunicación impulsado pola Universidade de Vigo. As miñas liñas de investigación actuais céntranse na innovación educativa, e abarcan aprendizaxe electrónica, aprendizaxe combinada, aprendizaxe autorregulado, xogos serios, e simuladores educativos. Participei nun número considerable de proxectos de investigación (tanto de convocatorias públicas como privadas), no ámbito autonómico, nacional, e internacional. Son autor de varios artigos publicados en revistas indexadas no JCR-ISI, así como en congresos internacionais. Ademais, publiquei libros relacionados coa docencia que fun impartindo ao longo destes anos como profesor.