Llamas Nistal

Catedrático/a de universidade

martin@uvigo.es

Enxeñeiro e Doutor Enxeñeiro de Telecomunicación pola Universidade Politécnica de Madrid, España (1986 e 1994 respectivamente). É autor ou coautor de máis de 200 artigos en revistas e conferencias internacionais revisadas por pares. Dirixiu varios proxectos de investigación tanto a nivel nacional como internacional nos campos de telemática e aprendizaxe electrónico. Desempeñou varios cargos na Universidade de Vigo e no IEEE. Actualmente é coordinador da rede RIURE do CYTED (riure.net), Vicepresidente de Publicacións da Sociedade de Educación do IEEE, Editor en Xefe de IEEE-RITA (rita.det.uvigo.es) e Editor Asociado de IEEE Transactions on Learning Technologies (www.computer.org/web/tlt). Recibiu varios premios do IW3 C2 e do IEEE.